14.8.12

Peristiwanya Hari Ini

Bertarikhkan (dalam otak sedang memikir masa) 14 ogos... Harini aku kua jenjalan... oh, mak jah! Pagi2 bertolak nak settle Pinjaman Pelajaran Negeri Selangor, walau tak se-settle mane, tapi agakla boleh settle separuh... aku kena mintak pengesahan dokumen2 dekat orang2 yg berkenaan. Easy said, aku pegi sekolah mintak cop and tandatangan mane2 cikgu yang DG nye 41 keatas... Barulah mereka layak dipanggil Pegawai Kerajaan Kumpulan A (baru tahu jugak.)

Lepas da settle, pegi menemani si minah bernama Hanisa yang ingin membeli barangan Make-up nyer, (nak raye la katekan)... But, actually before that, aku temankan die pegi pejabat pos untuk hantar borang permohonan JPA. (untungla result GEMPAK!) Omamamiya~ panas bukan kemain, dugaan Bulan Puasa la katekan~ Ingatkan lepas temankan si minah ni, aku nak terus pergi SOGO untuk berjimba~ (sangat meleret) ... bershopping actually. You know what? ramai yg terkejut bile aku decide nak shopping sorang diri.. Everyone was like http://www.emocutez.comreally? Abes nak camana~ Ni dah memang style aku, even co-workers aku dulu pun kenal sangat perangai aku... suke wat keje seorang diri... (pss~ even pegi tengok wayang pun sendiri)... well, it may sounds pathetic sometimes... but I like it that way...

AnyWho, sambung cita! Aku ta jadi pegi SOGO terus, sbb aku da penat tahap gaban~ ngan panasnyer, so, aku balek dulu, merendam... Lepas da rase kurang penat, aku pun terus menuju ke next pit stop...


Memang bukan nasib aku bile dapat driver bas METRO yang giler! bawak laju bukan main lagi.. and the worst part! Aku belum sampai SOGO lagi, die suruhnye aku turun semate2 sebab ta sanggup na drive kat dlam kesesakan lalu lintas.. aku macam....http://www.emocutez.com .... terpaksela aku amek bas lain~ urgh!

Pendek cerite, kua shopping lambat, balek pun lambat... mahu pukul 11 lebih aku sampai rumah.. ermmm~

No comments:

Post a Comment