7.2.13

Hansel and Grethel ; WitchHunters

Assalamualaikum..

As you guys yg pernah bace post aku yg lepas2, mungkin ade yang discover yg aku nih ade weird behaviour/perangai, yg jrang dibuat orang... yes! aku kadang2 tengok wayang sorang2. Ade sesetengah orang, or most people akan tengok wayang ngn teman masing, either friends or family, but, you guys must understand me, I got no company (argh!! Alasan!) haha! memang pun, ekceli, kawan aku, nak gi kua jenjalan ngn ex-schoolmates dyer, so, aku assume dyowg akan g early, n aku tak ikut la sbb aku banyak keje nk wat pagi2. I don't know why, people seems don't understand me, I take times matter really seriously, so, aku cancella, but then, I discovered that, dyowang lebih 1 hour dr yg djanjikan, memang aku tataw n ta pergila, aku da mmg plan na tengok wayang, sebab at least once, sebelum aku balek Terengganu, aku mesti tengok wayang.

So, aku kalo tengok wayang, aku sngat particular pasal timing, aku akan cek, citer ape, pkul bape, so aku akan arrive kol bape.. So, bila aku da determine aku nak tengok wayang Hansel n Grethel, pkul 12, mmg aku aim ituh! Aku dengan segale kudrat yg ade, bawak keta abang aku yg baru, n aku tak pernah bawak sangat, pergi the closest cinema, TGV Wangsa Walk, smpai2, terus beli tiket, popcorn bgai, n masuk hall. Guess what? It was fun actually, sebab aku discover, tak sampai 10 org dlm hall tuh.. hahahaha!! sebab tu aku suke tengok wayang kat situ, takyah beratur panjang waktu nak beli tiket. From my seat, row tempat yg aku duduk, smpai bawah, tade orang, macam wayang itu aku yg punya!! Best kot feeling tuh, n opcosla, kadang2 aku aku cakap sorang2 mcm org giler dalam tuh.

Movie tu slash movie, worth watching, nak kate the Best Mmovie Ever! tak jugak, sebab aku still ade Avengers n few other movies dlm kepale nih, nah aku kasi ini trailer

 

tapi, tapi, tapi, aku ade few movies, yg aku nak tengok, discover dr  iklan2 sebelum tengok Hansel n Grethel..



G.I JOE 2, well, aku da taw movie dr dlu, sebab aku mmg tunggu citer nih, but got disappointed bile dye delay.. ugh! aku minat sebab ade Bruce Willis jerh! WUHU!!

Beautiful Creatures, adapted from book..

Haish, entah bile2 la aku dapat tengok wayang agih, tunggu aku balek jerla, itu pun kalo ade pitih..

No comments:

Post a Comment