14.6.13

2 days celebration

Assalamualaikum...

Kalau nak diikutkan, tadela 2 days celebration sangat since, aku tenga bizi dengan paper final, sampai kawan aku kate, baik ko pandang buku tu macam kek.. wait, aku merepek apa nih??

Well, bertarikhkan 12 June, aku secara rasminya telah meningkat tua setahun lagi.. Alhamdulillah, aku sangat suka dengan tarikh ini.. hewhew.. This post is actually written to dedicate to all my friends who wished, made me laugh hysterically, celebrated my birthday with me, and it was super awesome!

Untuk dijadikan cerita, kami nak keluar pi makan2, on my birthday, but then, aku ada paper Mikrobiologi Asas (subjek yang aku sangatla SUKA) on the next day, so kitorang pun buat keputusan nak pergi keluar esoknya, lepas habis paper.

12 JUNE 2013

Sebelum detik pukul 12 tuh, aku dok mengadap laptop, melayan kawan aku MAI, yg ta habes2 sakat and gurau ngan aku sebabnye my own birthday kan, lepastu aku memang tak sedarla dengan keadaan sekeliling, but then, something happened, tengah2 khusyuk pandang laptop, ade orang tabur bedak kat aku, roomates aku keliling tabur bedak (nasib baikla bedak, at least wangi.) pastu nyanyi ramai2 harijadi aku.. dan aku terima sepucuk surat... ececece



sweet je , aku terharu kot time tuh.. biasela, orang lewat2 malam nih beremosi sikit eh?

So, nak dijadikan cerita lagi, something yg laen pulak yang happened, AKU TELAH DIKENAKAN
HAHAHAHA!! sebenarnye macam nih, aku dengan roomate aku tengah main lawan2 notification (FB) dengan ketua kos aku, n member dye.. aku ni sajeje nak maen2 n somehow 'terlibat'. Disebabkan ketua kos aku ni sangat KREATIF, dia buat something yang aku cam tak caya jer n tak pernah2 tengok orang buat.. (taknak bagitahu kejadian itu kejadian apa) but, ianya berjaya membuatkan aku ketawa and menjerit macam orang gila dalam bilik... sampai kami satu bilik tergelak2.. kejam jugakla dia tuh, siap ada budak kos aku jadi konfius dengan apa yang berlaku... that thing happened nearly for an hour I guess? Memang slides entah kemane.. (plan for study hardcore hilang sementara)... Terima kasihla ye tok ketua..

and kami pun berusahala menelaah apa yg ada untuk paper Mikrob tuh.. sampai ke malam..


13 JUNE

Kami pun berjuang didalam dewan penyu untuk paper Mikrob.. and it was FANTASTIC.. hahaha! aku yang selalu suka keluar awal, terduduk dalam tu sampai masa habes.. nampak tak kat situ?

Seperti yang dirancangkan, aku dan serumates, memang da nak rancang keluar, but then, hujan turun lebat menggila la pulak.. sampai kami hampir2 tak keluar. Tapi disebabkan keazaman yang kuat untuk makan STEAMBOAT.. hujan pun berhenti, so.. kami pun keluar menuju ke DGanu Steamboat..



Aku actually tak tahu apa yang roomates aku order, but aku denga macam set untuk 6 orang.. (walaupun kami hanya 4 orang).. sekali topup2 air, semua total jadi RM47 .. (and saya sangat bahagia sebab mereka belanje saya makan... )

jeng3..

 Serious, masyhuk kot makan.. lepas je sampai, kitorang memang makan, non stop, dah tengok kiri kanan, n memang meriah sikitla..sebab makan reramai kan.. 

Ini namenye da ta ingat keadaan sekeliling
Me n them .. superb!!


Hasil kerakusan


Memang kami empat kenyang sekenyang2 nye la.. sampaikan berapa kali tarik hembus nafas.. hahahahah!!


ROOMMATES YG SUPERB!

Well, anyway, aku nak ucap terima kasih banyak2 especially my roomates yg celebrate my birthday, kepada mereka yg wish, sebab kamu semua ingat.. *terharu*

LOVE YOU GUYS... muah3!!

No comments:

Post a Comment