20.6.13

New Template/layout

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, dah berakhir pun Tahun pertama aku sebagai pelajar Biodiversiti di Universiti Malaysia Terengganu.. Setelah lalui beberapa peperiksaan terakhir untuk semester 2, aku pun terus mulakan misi baru aku.... Design layout baru! hahahaha!

Agak membuang masa jugakla aku nih, masa2 tengah ulangkaji, boleh pulak pergi browse.. Deviantart.com sebab aku suka bab2 melihat design2 yang cantik, pada masa yang sama, terpikir, nak wat design apa untuk blogspot nih..

Lepas je habis satu paper, malam tu jugakla teruskan misi design template baru.. hahaha!!

Agak girlish sikit.. sebab pada asalnya nak buat design ala2 'English Rose' macam tuh, but then, susah sikit nak realisasikan, so, aku buat simple2 jerh.. ala2 vintage but still, with a modern touch.. *sila sepak sekarang*

As I am using some arts from Deviantart.com , aku sememangnya, kena bagi credit untuk designer2 asal bagi segala bentuk corak lukisan yang ada...

Credit to..

Baroque seamless background patterns by Berry Kissed
Cute Frames by Payasiita
613 Lace Lines 1 by Tigers stock
Free stuff woo by Azamono 

No comments:

Post a Comment