27.10.12

Ada apa dengan MatLuthfi ??

Assalamualaikum n salam sejatera...

Ok, maybe la aku punye tajuk ala2 kontroversi sikit.. but aku mmg angkat tangan! sebab entry ni mmg bukan nk bash Mat Luthfi, sbb aku memang respek sama dia!!

Ok, about couple of days ago, aku trnampak bende yg trending kat FB, pasal satu vids niyh, aku tatawla pasai apa.. but then, tangan da gatal, mood dah bosan, aku pun bukakla video niyh~~



pergh!! memang lawak! tahap gibbon! so disebabkan satu video, aku pun terbukakla nak bukak video2 yg made by him.. baru aku taw yg die ni mmg pemes.. vlogger top kat M'sia niyh~

So, kenape aku nak dok citer pasai dye niyh? sbb Vids dye meaningful, mmg worth watching, First, klaka! second, creative, n tampak real.. n opcos, mmg ade point in most of his vids..

Konsep dye? story telling, ade lakonan n sketches dalmnyer, yg motif dye, nak prove a point. (n lepas lame2 ku rase dye kiut... kekekekeh!)

Ok, mmgla dalam vids dye, dye nak smpaikan  few values dlm kehidupan niyh, n sometimes, kite memang da taw bende tuh, which kebanyakannye, pendapat yg dye nak sampaikan, same ngan opinion kiter. But, we always keep that in our minds, ta penah pun nak sampaikan n bincangkan ngan sesame kiter... Maybe, kite perlukan someone that can voice out our opinion, or, kalo dr segi values tuh, ade seseorang yg boleh ingatkan kiter.. in a creative way,  yang boleh buat kite tertawa. At the same times, kite akan terfikir, "eyh, betul jugak~" urm~ macam tulah...


So, aku tatawla, ade some ppl yang akan cakap, "huh, nak glemer je tuh". But as dalam video dye yg niyh..



sapela kite nak judge isi hati die yang sebenar? betul ke kite tahu bende yang kite ingat kite tahu tuh? (lalut dah) ..

so dats all from me...

P/S; masih struggle ngan assignment, n aku boleh berupdate pulak dah~ as aku mention b4, mood dah bosan der...

No comments:

Post a Comment